عمران زاده:اگر گل بزنم، می‌خواهم خوشحالی جدید رو کنم.
تاريخ : سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, | 14:22 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در گفت‌وگو یی در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار فردا با الریان قطر صحبت‌ کرد.
شرایط تیم استقلال چگونه است؟

همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما دوباره مشکلات مالی به ما فشار آورده و خود من مشکل دارم. متاسفانه ۸۰ درصد پول امسالم باقی مانده و در حالی که چیزی به پایان لیگ نمانده مشکل دارم و این مسئله فکرم را به هم ریخته است.


 در آستانه این بازی حساس فکرت خراب شده؟

هر بازیکنی باشد، همینطور است. نمی‌دانم چرا تکلیفمان را روشن نمی کنند. آقایان در وزارتخانه یا تیم را بفروشند و یا واگذار کنند که تکلیف‌مان روشن شود. شاید اگر فتح‌الله‌زاده پول داشت، دست ما را می‌گرفت اما او تنها است. ما هم خانواده داریم.

 با فتح‌الله‌زاده صحبت نکردی؟

ایشان گفت بعد از بازی با الریان به بازیکنان پول می‌دهم. خدا کند مشکلات حل شود وگرنه دچار مشکل می‌شویم.

 تعطیلی لیگ به نفع شما بود یا به ضررتان؟

تعطیلی به نفع ما بود چون برای این بازی حساس خوب تمرین کردیم. برای بازی با الریان تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در قطر ۳ امتیاز را بگیریم.


نبود جباری، برهانی و تیموریان در این مسابقه حساس چقدر تأثیرگذار است؟

نبود آنها به چشم می‌آید اما در چند بازی هم بدون این بازیکنان نتیجه گرفته‌ایم. امیدوارم بازیکنان جایگزین، جای خالی این ۳ نفر را پر کنند.


جریان شکلک‌هایی که در تمرین درآوردی چه بود؟

عکاسان کار رسانه‌ای خود را انجام دادند و مشکلی بابت این موضوع ندارم اما از اینکه برخی رسانه‌ها نوشته بودند زمان صحبت کردن مظلومی این کار را انجام داده‌ام ناراحت شدم. زمانی که من این کار را انجام دادم مظلومی در حال صحبت با دیگر اعضای کادر فنی بود و این یک شوخی بین من و رحمتی بود. ضمنا آنقدر مسئله مهمی نیست که بخواهم به آن بپردازم.

 صحبت خاصی نداری؟

اگر گل بزنم، می‌خواهم خوشحالی جدیدی رو کنم.

 چه خوشحالی؟

می‌خواهم ارگ بزنم به یاد دوست عزیزم فرشاد قدیری دروازه‌بان مس کرمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین